איך לכתוב תוכן שיווקי טוב
כתיבה שיווקית טובה נדרשת בכל תקשורת כתובה שאנחנו מעבירים ללקוחותינו ולמתעניינים בשירות או במוצר שלנו. בעזרת הכללים המפרטים איך לכתוב תוכן שיווקי טוב, שריכזנו עבורכם במצגת, תוכלו להפוך את הכתיבה השיווקית שלכם לכלי מכירתי רב עוצמה ואפקטיבי.
להורדת המצגת מלאו פרטיכם בתחתית העמוד
במצגת זו מפורטים ששת החוקים החשובים לכתיבה שיווקית מוצלחת, באופן ברור וקל ליישום. כל התשובות לשאלה איך לכתוב תוכן שיווקי טוב, במצגת הקצרה והממוקדת המצורפת.
לכל מי שכותב חומרים שיווקיים עבור לקוחות ומתעניינים, בין אם מדובר בכתיבה לאתר, דיוור, עלון או גלויה, קבלו את העקרונות הבסיסיים שיעזרו לכם לשפר את האפקטיביות של התקשורת עם הלקוח:
באיזה גופן (פונט) להשתמש?
מה גודל הפונט הרצוי?
כמה תמונות להוסיף בעלון?
איך לנסח את הכותרת?
בכמה צבעים להשתמש?
איך יוצרים הנעה לפעולה?
לקבלת המצגת מלאו פרטיכם: