כתיבת דיוור
כתיבת דיוור שיווקי נותנת לכם יתרונות רבים, גם בעולם בו שולטים גוגל ופייסבוק. דיוור שיווקי יכול לשמש כלי חשוב ביצירת מכירות, בשימור לקוחות ובטיוב של לידים מכירתיים, וכן לעזור במשימות ארגוניות נוספות – בתקשורת רציפה עם העובדים ואפילו עם הספקים.
הנה שבעה צעדים שיעזרו לכם להפוך את הדיוור לכלי שימושי ויעיל גם עבורכם:
כתיבת דיוור – שבעה צעדים בדרך לדיוור הראשון שלכם
- להחליט מה המטרה של הדיוור.
לעודד רכישות? להגביר תדירות קנייה? לחזק את נאמנות לקוחות ולשמר אותם? “לחמם” לידים לקראת שיחת מכירה?הגדרת המטרה הכרחית ותעזור לנו לקבל את ההחלטות הבאות!
- להחליט מי הקהל של הדיוור שלנו.
האם אנחנו רוצים לשוחח באמצעות הדיוור עם כלל הלקוחות הקיימים? אולי רק עם החדשים? או עם “פונים שטרם רכשו”?
- להחליט על תדירות המשלוח
אין תדירות “נכונה” לכולם, וההחלטה הזו תלויה במאפיינים של הארגון, של הקטגוריה ושל המדוורים עצמם. ככלל אצבע השתדלו לא להגזים לאף כיוון – דיוור יומיומי בדרך כלל מציק ללקוחות ודיוור אחת לחודש הוא קצת מרווח מדי.
- להחליט על מה כותבים
דיוור שיווקי יכול לכלול תוכן מסוגים מגוונים – מבצעים (כמובן…), הסבר על שירות חדש, סקירה של חידושים בתחום העיסוק שלנו, סיפורי הצלחה, סיפורים אישיים של לקוחות או של עובדים, סקרים ועוד.
- לבחור מערכת דיוור ומסלול התקשרות
יש בשוק מספר מערכות דיוור, ולכל אחת מהן כמה מסלולי התקשרות הנחלקים לשני סוגים – “מנוי חודשי ללא הגבלה” שמחירו משתנה לפי מספר המדוורים ברשימה שלכם, והוא מאפשר לכם לשלוח אליהם דיוורים ככל שתרצו, ומסלול “חבילת דיוורים” שאינו מוגבל בזמן אך כולל מספר מוגדר של משלוחים.
- לרכז את רשימת הדיוור שלנו ולטייב אותה
כלומר, לרכז את כל כתובות המייל שאספנו לאורך השנים, ולהעלות אותם על קובץ אקסל יפה, יחד עם כמה שיותר נתונים נוספים – שם פרטי, שם משפחה (לחוד!)
- לגרום לזה לקרות:
להתיישב, לכתוב, להעלות רשימות דיוור, למצוא תמונות וסרטונים, לנסח כותרות, לשלוח לבדיקה, לתקן, לשלוח שוב לבדיקה – ולהחליט שזה הנוסח הסופי… וללחוץ על “שלח”.
לא מצליחים לעשות את זה לבד?
בואו אלינו, למפגש מעשי – ובסופו תצאו עם דיוור!
- פתיחת חשבון דיוור חינמי
- הגדרות טכניות של החשבון
- כתיבה, עיצוב והכנה למשלוח של דיוור ראשון
- הכנת טופס הרשמה /טעינת רשימת דיוור
- גיבוש תכנית דיוורים
- הדרכה בסיסית להמשך תפעול החשבון