לקוחות ממליצים
<מאה ימים עזרו לנו לפתח את אישיות המותג הייחודית שלנו, בשתי דרכים: בכתיבה שיווקית קצבית, זריזה ומניעה לפעולה, מדי יום, וכן ברעיונאות שיווקית: קמפיינים, שיפור שביעות רצון הלקוחות, וקופירייטינג למוצרים ולשירותים". טל לב, באליגם
"<מאה הימים מלווים אותנו בפיצוח אתגרים שיווקיים שונים בתהליך הכניסה לשוק של המוצר שלנו – פרופילים ודקים סינתטיים. בעזרת מאה הימים חידדנו את המסרים השיווקיים, פנינו לקהלים מוגדרים וממוקדים וניצלנו את תקציב השיווק באופן מיטבי". דוד פישמן, בול-דק
"<מאה הימים הם מחלקת השיווק שלנו, ושותפים לדרך לאורך שנים. מכירים אותנו, את הלקוחות ואת שוק הרכב היטב, ובעזרתם חיזקנו ושיפרנו את שימור הלקוחות ויצרנו פעילויות ממוקדות לגיוס לקוחות חדשים". איציק אסולין, אוטוויק
"<הרגשנו שכל הרעיונות הטובים שהיו לנו מסתדרים תחת קונספט ברור, שאיתו אפשר ללכת רחוק. בעזרת מאה הימים ידענו לתת לשאר הספקים בריפים טובים ומדויקים שעזרו לקדם את הפרוייקט ביעילות". נתנאל אבוטבול, שיפוצים פלוס
"<אנחנו בנק לא גדול, שפועל מול קהל יעד מוגדר וממוקד: מורים. ממאה הימים אנחנו מקבלים חשיבה שיווקית רצינית, לצד רעיונות קריאטיביים מקוריים. העבודה איתם מקצועית והם מבינים את היכולות ואת הצרכים שלנו". רון כהן, מנהל השיווק, בנק מסד מקבוצת הבנק הבינלאומי.
"<בנקודות קריטיות, כשאנחנו מתלבטים בשאלות שיווקיות – לאיזה קהל לפנות, באילו אמצעים להשתמש, איזו תכונה להבליט – בקיצור, כשצריך חשיבה שיווקית ברורה, ל'פיצוח' אתגר נקודתי או להכוונה שיווקית – אנחנו פונים למאה הימים". אמיר קולודני, קולודני גרניט ושיש
"<מאה הימים מלווים אותנו לאורך שנים בכתיבה שיווקית קבועה, בתקשורת עם הלקוחות, ברעיונות לפעילות שיווקית. עבודה מקצועית – עם תוצאות". יעל ירדני-סלע, מנהלת השיווק, התזמורת הפילהרמונית הישראלית